Božić je vrijeme da postanete najbolji kupac u bike shopu

Božić je vrijeme da postanete najbolji kupac u bike shopu
objavljeno: 22.12.2017.

Što je to Božić? To je vrijeme lampica, kuhanog vina, intenzivnog nalaženja s prijateljima i rodbinom i darova.


Onako, negdje po putu se zaboravilo da je to i vrijeme kada bi trebali biti dobri prema svima


Ovog Božića smo zato mi u Rog Jomi poželjeli da su svi naši kupci jako dobri. I da su dobri prema svom biciklu kojeg nam često vuku na servis.


Čak smo i napravili popis kako biti odličan kupac u bike shopu :)


Postanite najbolji kupac u bike shopu u sljedećih nekoliko koraka:



1. Nemojte biti onaj kupac “Ništa, hvala, samo gledam…”


Ako dođete u trgovinu biciklima, niste došli u supermarket gdje prodavači nemaju vremena razgovarati s kupcima, zato nemojte “samo gledati”.


Mi koji prodajemo i popravljamo bicikle imamo svo vrijeme svijeta za vas. Mi volimo svoj posao i znamo sve o biciklima i nije nam teško širiti svoje znanje.


Možemo čak dati i savjet i koja boja kacige ide uz koju boju očiju ili osobnost.



2. Pokažite interes


U tehničkoj srednjoj školi sigurno ne postoji usmjerenje tipa “ciklomehaničar”.


Serviser bicikla ne postaneš jer si završio neki smjer… već zato jer voliš bicikle pa završiš u nekom dobrom bike shopu kao što je Rog Joma.


servis-bicikla-odrzavanje.jpg


Zato pitajte, tražite savjete i pokažite interes, takvi kupci uvijek su dobrodošli.



3. Izbjegavajte neugodna pitanja


Nitko ne voli sveznalice.


Postoji razlog zašto ste odlučili posjetiti trgovinu ili servisera bicikala - zato što nešto ne možete ili ne znate napraviti sami. Je li tako?


“Je li to sve što možete učiniti?”, je zaista glupo pitanje, jer kada nam dođete s pretpostavkom da nešto ne znamo ili ne znamo raditi, malo smo uvrijeđeni.


Nećemo vas staviti na listu najboljih kupaca :)



4. Poštujte vremenske rokove


Strpljivost je vrlina. Agresivnost i bahatost nisu.


Neki kvarovi ne mogu biti popravljeni u trenu, ali mi se uvijek potrudimo obaviti posao u najkraćem mogućem roku.


Nama su svi popravci važni i prioritetni bez obzira jeste li nam dovezli gradski bicikl s košaricom ili mountain bike.


Nemojte zivkati servisera je li vaš bicikl gotov


Nemojte nas zivkati svako malo je li vam bicikl gotov… mi ćemo vas nazvati kada smo gotovi :) Nije nam u interesu skladištiti neservisirane bajkove.



5. Preporučite servisera prijateljima i rođacima


Mi se baš jako ne  promoviramo na Facebooku, ne fotkamo bicikle prije i poslije popravka niti nemamo neki kul reality show.


Ako napravite neku od ovih lijepih gesta, sigurno ćete postati omiljeni kupac:

  • • Preporučite nas rođaku i frendu,

  • • Pohvalite nas šefu,

  • • Pohvalite nas na službenoj web-stranici,

  • • Pohvalite  nas društvenim mrežama,

  • Ili...



6. … ok, čokolada je dobar poklon


cokolada-je-dobar-poklon.jpg   “Jednom je Krešo iz kvarta donio 6-pack piva jer smo      mu popravili pedalu u 8 minuta.”

     - Karlo, serviser bicikala


    Tko je Krešo?

    Krešo svako jutro putuje na posao biciklom jer mu cura        radi izvan grada pa je prisvojila njegov auto.


    Krešo je car! Budi kao Krešo!


    (A i čokolada će biti super!)













Sretan Božić i Nova godina

 
Sad znate što nas može razveseliti svaki dan, iako nije Božić i Nova godina. Želimo vam puno vožnji u sljedećoj godini i možda pokoji novi bicikl.
 
 
skrolaj na vrh