Rezultati petrage
HR | EN

Trek Remedy 2019

objavljeno: 04.01.2019.
Trek Remedy 2019

Jedan od noviteta koji nam je stigao za novu sezonu iz Trek tvornice je novi model iz kategorije all-mountain/enduro – Trek Remedy.

 

remedy_2019_2019-01-07_14-18.jpg

 

Remedy model napravljen je za vozače koji vole imati čvrst i robustan bicikl za vožnju po tehničkim stazama uzbrdo i za vožnju nizbrdo u kojoj će moći otpustiti kočnice do kraja, izabrati najzahtjevnije 'linije' u šumi koje se s klasičnim mtb biciklom ne bi usudili voziti i uz sve to odličan je izbor za one koji često vole odvojiti oba kotača od podloge.

 

remedy_takeoff_750.jpg 

 

GEOMETRIJA OKVIRA

 

Na novom modelu uočavamo da je riječ o potpuno novoj geometriji okvira. Na izbor imate dvije vrste okvira – aluminijski koji je izrađen od 'Alpha Platinum' aluminija te karbonski koji je izrađen od najčvršćeg i najlakšeg 'OCLV Mountain' karbona.

 

Tzv. 'Straight Shot' donja cijev okvira ide direktno iz ležaja vilice ('headset') čime je Remedy okvir postao lakši 100g i 5% čvršći od prijašnjeg modela. 


remedy_allmtb_750.jpg


Kut vilice na novom modelu sada je 66°, a uz mogućnost podešavanja 'Mino-Linka' kut postaje još otvoreniji sa 65.5°Kut cijevi sjedala za 1° je strmiji u odnosu na prethodni model.

 

Zahvaljujući tome poboljšana je pozicija sjedenja u vožnji uzbrdo. Vozači će imati puno bolju upravljivost, a na strmim i tehničkim usponima prednji kotač teže će se odvajati od podloge. U ovoj poziciji sjedenja stražnja suspenzija će isto tako biti manje opterećena čime joj se omogućuje puno efikasniji rad. Još jedna prednost od tog 'sićušnog' 1° je da omogućuje 'dropper' cijevi sjedala da bude dublje umetnuta čime nižim vozačima na M ili L veličinama bicikla omogućuje da imaju 'dropper' cijev sjedala s više hoda (umjesto dosadašnjih 125mm hoda mogu koristiti onaj s 150mm hoda). 

 

STRAŽNJA SUSPENZIJA

 

Uz geometriju novi Remedy doživio je i 'face-lifting' u radu stražnje suspenzije i načina na koji je 'fiksiran' na okvir. Kako smo već spomenuli hod stražnje suspenzije na novom Remedy-ju je 150mm


Rad suspenzije osim dosadašnje 'Re:AKTIV' tehnologije nadograđen je s novom tehnologijom koja se zove 'Thru-Shaft'. Kao i kod razvijanja 'Re:AKTIV' tehnologije i ovdje je u pomoć 'uskočila' suradnja s 'Penske Racing Shocks' – jedna od vodećih kompanija kada je u pitanju izrada 'custom' suspenzija u auto moto sport industriji (Formula 1, Nascar Racing, Moto GP...).

 

remedy_thrushaft_750.jpg

 

Nova 'Thru-Shaft' tehnologija omogućava još brži rad stražnje suspenzije kao i bolju reakciju kada se vozimo po sitnim neravninama. Dosadašnji rad suspenzije funkcionirao je uz pomoć tzv. 'Internal Floating Piston' (IFP). U klasičnim zračnim suspenzijama IFP je razdvajao ulje od zraka. Kada bi u vožnji 'udarili' u neravninu, osovina suspenzije 'premjestila' bi ulje čime je dolazilo do pomaka IFP i time se komprimirao zrak u komori.

 

Nakon toga IFP bi se vraćao u svoju početnu poziciju. U tom procesu događalo bi se da suspenzija ne radi dovoljno brzo i zbog toga ponekad ne stigne reagirati kada se vozimo po izrazito neravnom terenu. Kako se danas vozači sve više voze po tehnički zahtjevnijem terenu bilo je potrebno napraviti bržu i aktivniju stražnju suspenziju. 

 

'Re:AKTIV' u kombinaciji s 'Thru-Shaft' tehnologijom eliminira potrebu za upotrebom IFP-a, a time se uklonio i sporiji rad suspenzije. 'Re:AKTIV' s 'Thru-Shaft' tehnologijom umjesto odvojene komore u kojoj se nalazi zrak koristi 'posudu' ulja, klip i 'štap' koji izlazi iz podnožja suspenzije prilikom 'udara' u neravninu.

 

Ovakav jednostavniji dizajn stražnje suspenzije uklanja osjećaj, koji su vozači imali tijekom vožnje po izrazito neravnom terenu, gdje ih suspenzija nije stigla 'pratiti' dovoljno brzo. 

 

reaktiv_thrushaft_750.jpg 

 

1. Main damper shaft
2. RE:aktiv damper piston
3. Internal floating piston and gas charge
4. Solid column of oil with no gas charge
5. Secondary damper shaft

 

S ovako naprednijom stražnjom suspenzijom na novom Remedy-ju više nema potrebe za prijašnjim ‘Full Floater-om'. Glavna namjena upotrebe 'Full Floater-a' bila je upravo da pomogne u bržem i aktivnijem radu stražnje suspenzije. Sada s novom 'Thru-Shaft' tehnologijom 'Full Floater' više nije potreban.

 

Zahvaljujući tome na novom Remedy-ju skraćen je 'chainstay'. Upravo zahvaljujući ovim jednostavnijim rješenjima uštedjelo se na težini bicikla, a postigla se veća čvrstoća i bolje vozne karakteristike.

 

OSTALI DIJELOVI I TEHNOLOGIJE

 

Svaki model Remedy-ja dolazi opremljen sa SRAM 1x12 grupom mjenjača i prednjom vilicom od 160mm hoda (da li je riječ od Rock Shox ili Fox modelu ovisi o modelu koji izaberete). Remedy dolazi opremljen s 27.5x2.6“ gumama s mogućnošću postavljanja i širih guma 27.5x2.8“. 


Gume kao i obruči su 'tubeless-ready' (TLR). Naš savjet vam je da odmah prilikom kupovine dogovorite da vam se postavi set-up guma na TLR jer ćete tako osim dodatne zaštite od bušenja osjetiti i puno više gripa, bolju amortizaciju i veću udobnost na vašim vožnjama.

 

remedy_xx1_750.jpg

 

Ljubiteljima Trek mtb trail, all-mountain i enduro bicikala neke od sljedećih tehnologija bit će poznate već i od ranije, a za vas koji se po prvi put susrećete s Remedy modelom evo koje još tehnologije čine ovaj bicikl među najboljim u svojoj klasi:

 

'KNOCK BLOCK' – zaštita koja sprečava da s volanom napravite puni krug i koja zbog toga štiti okvir od udarca ručice mjenjača u gornju cijev okvira te udarca krune prednje suspenzije u donju cijev okvira u slučaju neočekivanog pada s bicikla. 

 

remedy_knockblock_750.jpg

 

'CARBON ARMOR' – dodatni sloj zaštite koji se nalazi na donjoj strani donje cijevi okvira i koja okvir bicikla štiti od svih 'letećih' predmeta koji se uslijed vožnje mogu podignuti od tla i tako oštetiti vaš okvir (veći kamenčići, granje...).

 

remedy_carbonarmor_750.jpg

 

'ACTIVE BRAKING PIVOT' – Inovacije u radu stražnje suspenzije na današnjim mtb biciklima napravljene su kako bi vozačima osim veće udobnosti omogućile bolju kontrolu i veću sigurnost na tehnički zahtjevnijim terenima. U trenutku kada bi trebali snažnije kočiti rad stražnje suspenzije počeo bi blokirati i vozači ne bi imali pretjerane koristi od nje jer bi se ona ponašala kao da je 'zaključana'. Umjesto da vam njen rad pruža bolju apsorpciju neravnina, vaš stražnji kotač bi 'skakutao' po terenu i time bi vam otežavao upravljanje biciklom. S ABP tehnologijom stražnjoj suspenziji omogućio se nesmetani rad čak i kada morate snažnije kočiti po tehnički zahtjevnom terenu.

 

remedy_abp_750.jpg

 

'MINO LINK' – Uz pomoć ove tehnologije vozaču je omogućeno da na licu mjesta u svega par sekundi promijeni geometriju Remedy-ja (naći ćete ga također na modelima Fuel EX, Top Fuel, Slash, Session, Powerfly FS, Full Stache). Jedini alat koji ćete pritom morati imati sa sobom je imbus ključ veličine 5mm (njega je uvijek korisno imati na vožnji kao dio 'mini tool-a'). Okretanjem 'mino link-a' prema gore ili dolje mijenjate kut vilice i kut cijevi sjedala za 0.5°te podižete, odnosno spuštate visinu samog težišta bicikla ('bottom bracket'). Na ovaj način Remedy postaje agresivniji i bolji za vožnju nizbrdo ili brži s još više stabilnosti za vožnju nizbrdo.

 

remedy_minolink_750.jpg

 

'CONTROL FREAK' – Osim što želimo da bicikl koji kupujemo ima najbolje moguće performanse isto tako želimo i da je estetski lijep. Sigurno da hrpa bužira i sajli provučene po vanjskoj strani okvira ne izgleda lijepo, a uz to vjerojatno ćete puno češće morati mijenjati sajle zbog brže istrošenosti zbog koje dolazi od utjecaja raznih vanjskih utjecaja (vožnja po šumi, blatu, kiši, snijegu). Uz pomoć 'control freak' tehnologije svi vaši bužiri i sajle mjenjača, 'dropper' cijevi sjedala, kočnica sada su provučene unutar okvira. Zahvaljujući tome bicikl izgleda urednije i čišće, a ujedno vaše sajle štiti od brze istrošenosti. 

 

remedy_controlfreak_750.jpg

 

Do sada smo imali malo vremena testirati novi Remedy model. Kratko testiranje napravili smo prilikom posjete Trek World 2019 prezentaciji u Kolovozu 2018. u Poljskoj.

 

Prvi dojmovi i osjećaj opravdavaju da se Remedy opisuje kao zabavan bicikl za sve koji vole vožnju po trail stazama, bike parkovima ili za enduro vožnju. Svakako nas pratite dalje za više informacija kako se novi model ponaša na stazi jer prve prave dojmove očekujemo od Santa Tessarija kojem je pod bor stigao novi Remedy 9.8 model.

 

Za sve upite oko modela, cijena javite nam se na naš e-mail ili nazovite/posjetite neku od naših poslovnica.

 

remedy_santotessari_750.jpg